حضور شرکت صنایع ناسیونال ایران در بیستمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی؛ غرفه‌ای با وسایل خانگی جدید

1399/10/15
حضور شرکت صنایع ناسیونال ایران در بیستمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی؛ غرفه‌ای با وسایل خانگی جدید

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با مجموعه ای از جدیدترین و برترین لوازم خانگی خود در بیستمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی حضور پیدا کرد.

 

این نمایشگاه به میزبانی اتحادیه لوازم خانگی و با حضور برندهای فعال در ایران به مدت چهار روز از تاریخ ۵ تا ۸ دی ماه در ضلع غربی محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از نزدیک با مجموعه ای از بروزترین محصولات لوازم خانگی عرضه شده با برندهای تولیپس، پاناسونیک و برند جدید تولیپس پلاس آشنا شدند.

در غرفه ناسیونال ایران، مجموعه ای از محصولات این شرکت شامل پنکه های مدل SF-404 و مدل SF-405، پلوپز جدید  و هوشمند تولیپس، زودپز الکتریکی تولیپس پلاس با عملکردهای متعدد، مخلوط کن پاناسونیک، پلوپز پاناسونیک در دو ظرفیت و رنگ متفاوت، غذاساز و آسیاب جدید تولیپس پلاس، آون توسترهای جدید 38لیتری و 45 لیتری تولیپس پلاس، آبمیوه گیری چندکاره تولیپس، جارو برقی های جدید تولیپس و تولیپس پلاس، چرخ گوشت های پاناسونیک و تولیپس، چای ساز و دم آورهای شیشه ای، فلزی و سرامیکی سری TM تولیپس و تولیپس پلاس به نمایش گذاشته شدند.

 

 

ویترینی برای آشپزخانه

شرکت ناسیونال ایران در نمایشگاه امسال مجموعه ای کامل و متنوع از جدید ترین محصولات خود در حوزه لوازم خانگی را به نمایش گذاشت. از جمله پلوپزهای تولیپس مدل 1RC-44 و زودپز الکتریکی تولیپس پلاس مدل PC-A443 با تعدد عملکردهای پخت متعدد که به تازگی توسط این شرکت به بازار ارائه گردید. کاهش قابل توجه زمان پخت غذا، در این آون زودپزها از جمله ویژگی های مهم این محصولات تازه عرضه شده است.

 

 

یکی دیگر از بخش های مهم غرفه صنایع الکتریکی ناسیونال در بخش جاروبرقی بود. جاروهای جدید تولیپس پلاس در دو مدل VC-A635 D  وVC-A635 R  با ویژگی سهولت کارایی و بهره گیری از دو پنل لمسی و گردونه ای و دیگر گزینه های متنوع را پیش روی بازدیدکنندگان قرار داد. صدای بسیار کم در عین قدرت مکش بالا از جمله ویژگی‌های این جارو بروقی‌هاست.