21مین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

1400/09/10
21مین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

تیزر تبلیغاتی ناسیونال در نمایشگاه

هر ساله نمایشگاه لوازم خانگی تهران به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت لوازم خانگی با حضور تولیدکنندگان داخلی و خارجی و وارد کنندگان برگزار می شود. این نمایشگاه به میزبانی اتحادیه لوازم خانگی و با حضور برندهای فعال در ایران به مدت چهار روز از تاریخ 25 تا 28 آبان ماه سال 1400 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

در غرفه ناسیونال ایران، بخش های متعددی پیش بینی شده بود تا بتواند پاسخگوی نیازهای و درخواست های متنوع حاضرین در غرفه باشد.

ویترین محصولات:

این قسمت از غرفه، بیشترین بازدید کننده را داشت. در این بخش  مجموعه ای کامل از محصولات شرکت شامل انواع پنکه، جاروبرقی، پلوپز، غذاساز، چرخ گوشت، چای ساز، آمیوه گیری، آون توستر، زودپز و مخلوط کن های تولیپس و تولیپس پلاس به نمایش گذاشته شدند. تفاوت این بخش از غرفه ناسیونال با بسیاری از غرفه های دیگر امکان تست در لحظه محصولات بود. تمام سکوهایی که محصول روی آن قرار داشت به گونه ای بود که امکان روشن کردن محصول فراهم شده بود.

بخش تست تلویزیون:

تلویزیون های تولیپس پلاس، جدیدترین محصول سبد لوازم خانگی شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران می باشد که در این نمایشگاه از آن ها رونمایی شد. برای تست این تلویزیون ها به طور مداوم فایل های تصویری با کیفیت و بازی کنسولی پلی استیشن 4 روی آن ها پخش میشد.

شف:

شف فرانسوا عزیز، قبول کردند که در تمام مدت نمایشگاه همراه با ما باشند و علاوه بر پخت کیک با پلوپز تولیپس و خشک کردن میوه توسط آون توستر تولیپس پلاس، از بازدید کنندگان نمایشگاه با اهدا شیرینی های ویژه و شکلات پذیرایی کنند و در نهایت با پخت کیک نمایشگاه، پایانی دل انگیز را برای ما رقم بزنند.

اتاق و میز جلسات:

پیش بینی میکردیم که مهمانان زیادی به قصد همکاری به غرفه مراجعه کنند. ضرورت داشت برای پذیرایی از این عزیزان شرایطی فراهم شود که امکان برگزاری جلسه ای هرچند کوتاه فراهم باشد. جلسات برگزار شده بابرخی از این مهمانان نیاز به تمرکز و شرایط ویژه ای داشت که برای این مورد اتاقی تعبیه شد.

محصولات آینده:

یقینا سبد کنونی محصولات شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران، نهایت آن چیزی نیست که ما می توانیم به آن دست یابیم. ویترین محصولات آینده، محصولاتی که در آینده نه چندان دور به سبد محصولات ما اضافه خواهند شد را در بخشی جداگانه از غرفه به نمایش گذاشتیم.

بخش تامین، تحقیق و توسعه:

شرکت ناسیونال ایران در این غرفه بخشی را قرار داد که در آن کارشناسان تامین داخلی، تولید و تامین خارجی بتوانند توانایی های خود را به نمایش بگذارند. همکاری به عنوان تولید کننده، تامین داخلی، مذاکره جهت انتقال ارز و حمل دریایی و .... همه فراتر از تصور مورد استقبال قرار گرفت.

بخش خدمات پس از فروش:

شرکت نگین تک پرشیا، ارائه دهنده خدمات پس از فروش کلیه محصولات لوازم خانگی تولیدی شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران می باشد. در غرفه ناسیونال بخشی به این شرکت اختصاص یافت تا کارشناسان خدمات پس از فروش نیز بتوانند ضمن میزبانی از همکاران خود، مذاکراتی جهت توسعه شبکه خدمات پس از فروش خود داشته باشند و همچنین پیشنهادهایی جهت همکاری و ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات شرکت های دیگر دریافت کنند.

شماری از بازدید کنندگان از غرفه:

  • هیئت های رسمی جمهوری اسلامی ایران

در سال مزین به شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" حضور تعدادی از وکلای مردم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان بانیان اصلی تولید در غرفه ما، مایع دلگرمی بود و وعده های حمایت از تولید داخلی گام های شرکت را در پیش رفتن به سوی اهدافش استوار تر کرده است.

  1. جناب آقای دکتر اکبری، رئیس کمیسیون صنایع مجلس
  2. جناب آقای دکتر توانگر، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس
  3. جناب آقای دکتر صادقی نیارکی، معاون صنایع وزارت صمت
  4. جناب آقای مهندس گردان، مدیر کل صناعی فلزی، برقی و لوازم خانگی وزارت صمت
  5. سرکار خانم دکتر خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده
  6. جناب آقای دکتر زمانی، مشاور وزیر صمت و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی
  7. جناب آقای مهندس هاشمی، رئیس انجمن تولید کنندگان لوازم خانگی ایران
  8. جناب آقای شهیدی، رئیس انجمن صوتی و تصویری ایران
  9. جناب آقای پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی ایران

 

  • هیئت های خارجی:

سبقه طولانی در همکاری با طرف های خارجی و نیز کیفیت محصولات باعث شد هیئت هایی از کشورهای مختلف جهت واردات محصولات ما، همکاری در تامین قطعات و ... از غرفه بازدید کنند. تعدادی از این هیئت ها عبارتند از:

  1. رئیس بخش اقتصادی سفارت ژاپن در ایران
  2. هیئت تجاری واردات و صادرات کردستان عراق
  3. هیئت تجاری لبنان
  • خبرگزاری ها:

اقبال عمومی به حمایت از تولیدات داخلی و ضرورت معرفی آن به مصرف کنندگان عزیز باعث شد خبرگزاری ها و شبکه های صدا و سیما پوشش زیادی از این نمایشگاه داشته باشند. مصاحبه و برگزاری جلسه با تعدادی از خبرگزاری ها بخشی از فعالیت مدیران شرکت در غرفه بود.

 تعاونی ها و سازمان ها:

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران رابطه حسنه ای که با فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های فروش سازمانی و فروشگاه های اینترتی دارد، نمایندگانی از تعدادی از این شرکت ها از غرفه بازدید کردند.

نمایندگان شرکت:

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران همواره کوشیده است تا با برقراری ارتباطی نزدیک با نمایندگان فروش و توزیع خود، بتواند جریان بازار را تحت نظر داشته، از پیشرفت ها و تغییرات بازار مطلع شده و از نقطه نظرات و ایده های آنان برای رشد و توسعه خود در امور مختلف بهره گیرد، تعداد زیادی از نمایندگان شرکت در نمایشگاه حضور یافتند.

 

ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در این نمایشگاه ما را همراهی کردند امید است بتوانیم در نمایشگاه های بعدی میزبانی بهتر باشیم و هر آنچه در سال 1400 از عهده آن بر نیامدیم، در سال های آتی به نقطه قوت خود تبدیل کند.