بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی HAMEX

1402/08/14
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی HAMEX

شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با مجموعه ای از جدیدترین و برترین لوازم خانگی خود در بیستمین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی حضور پیدا کرد.

این نمایشگاه به میزبانی اتحادیه لوازم خانگی و با حضور برندهای فعال در ایران به مدت چهار روز از تاریخ 3 تا 6 آبان ماه در ضلع غربی محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران سالن 38 برگزار شد. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان از نزدیک با مجموعه ای از بروزترین محصولات لوازم خانگی عرضه شده با برندهای تولیپس، تولیپس پلاس و سوزوکی آشنا شدند. همچنین در دومین روز این نمایشگاه به مورخ 4 آبان جشنی به مناسبت آغاز همکاری صنایع الکتریکی ناسیونال ایران و سوزوکی با حضور دبیران انجمن ها و معاونین وزارت صمت با شکوه برگزار شد. همچنین قابل ذکر است، این امر موجب نگرش جدید به دیدگاه های روز  دنیا می باشد. با توجه به عرضه جدید این محصولات در سبد کالا امید می رود تا سایر برندهای معتبر نیز همکاری خود را با تولیید کنندگان مطرح ایرانی همچون صنایع الکتریکی ناسیونال ایران افزایش دهند.

از دستاوردهای دیگر می توان به افزایش تنوع سبد محصولات هوشمند ( (IOTاشاره نمود که شامل بخش عظیمی از تولیدات اخیر را شامل می شود.

امسال با توجه به میزان استقبال عزیزان، اتفاقات شگفت انگیزی همچون مسابقه آشپزی برگزار شد. مفتخریم تا با حمایت بازدید کنندگان عزیز جوایز ارزنده ای تقدیم شرکت کنندگان گردید.

همچنین باید خاطر نشان کرد که جناب دکتر برادران، معاون وزرات صمت شخصا از غرفه تولیپس بازدید و از دستاوردهای جدید این برند نام آشنا تمجید فرمودند.در روز آخر نمایشگاه جناب دکتر علی آبادی، وزیر محترم صمت، شخصا از غرفه تولیپس بازدید فرمودند.